دومین روز برگزاری نمایشگاه، پرشور تر از روز اول

  • admin 

به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایش بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، دومین روز کاری نمایشگاه در حالی به پایان رسید که بر خلاف روز گذشته ساعت پایان نمایشگاه، از شش بعد از ظهر به ساعت هفت بعد از ظهر تغییر پیدا کرده و بنابراین یک ساعت به مدت زمان برگزاری آن افزوده شد.
همچنین هیئتی متشکل از مدیران صنایع مختلف به همراه کارشناس صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان جنبوبی از نمایشگاه بازدید و طی جلسه با دبیر نمایشگاه، رئیس اتحادیه کانون‌‌های آگهی و تبلیغات اصفهان و چند تن از مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، قول مساعدت و همکاری دوجانبه میان صنایع دو استان اصفهان و خراسان جنوبی داده شد.
علاوه بر این، همانند روز گذشته کارگاه‌های متفاوتی نیز با هدف آشنایی و رفع نیاز حاضران و مدیران کسب و کار برگزار گردید که از این میان می‌توان به کارگاه بررسی بازار بورس با ارئه مهران عجمی، نگاهی نو به مدیریت منابع انسانی با ارئه نرگس قلیایی، کسب و کارهای خوش آتیه با ارائه الهام سهامی، اینستاگرام مارکتینگ با ارائه محمد صمدی و شاهرخ دولت خواه، روش‌های نوین بازارایابی و فروش با ارائه حامد یزدی و استراتژی توسعه بازار و برند با ارائه مقداد صرامی اشاره کرد. هر یک مدرسان این کارگاه‌ها کوشیدند تا با بهره گیری از دانش به روز و تجربه چندین ساله خود، به ارائه‌ای شایسته و درخور بپردازند.
جلسات مشاوره و انتقال تجربه نیز برگزار گردید که می‌توان از این میان به جلسات مشاوره توسعه کسب و کار با حضور مقداد صرامی، مدل‌های کسب و کار با حضور حامد یزدی، قوانین مالی و مالیاتی با حضور محسن مختاری، مدل های کسب و کار با حضور حمیدرضا امیدیان، سرمایه گذاری در بورس با حضور مهران عجمی، منابع انسانی با حضور نرگس قلیایی و تیپ شناسی شخصیت‌های شغلی با حضور فاطمه اکبر زاده اشاره کرد. این جلسات مشاوره هر روز با حضور کارشناسان مختلف و به صورت رایگان برگزار می‌شود.
به غیر از کارگاه‌های مختلف و جلسات مشاوره متفاوت، سمینار “روابط عمومی دیجیتال، فرصت‌ها و راهکارها” با تدریس مجید کثیری، بنیانگذار و مدیرعامل مجموعه اخبار رسمی با حضور و استقبال گرم حاضرین و همچنین هیئت مدیران صنایع استان خراسان جنوبی مواجه شد. وی در این سمینار با اشاره به این‌که روابط عمومی و تبلیغات دو بال یک پرنده هستند، لزوم وجود روابط عمومی را یادآور شد.
سمینار کمپین‌های حرفه‌ای تبلیغات نیز که یکی دیگر از سمینارهای امروز بود، با تدریس شاهرخ دولت خواه و استقبال خوب حاضرین برگزار گردید.
در دومین روز برگزاری نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، حضور بازدیدکنندگان نمایشگاه به مراتب از روز قبل نیز پر رنگ‌تر بود و امکان تعامل بیشتری میان شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان فراهم گشت.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *